Na snimku, kojim se obeležava akvizicija kompanije od strane kompanije Hyundai Motor, predstavljeni su četvoronožni ”Spot” roboti koji igraju uz ”ONIK: I’m on It”, numeru globalnog ambasadora Hyundai-ja i mega sastava BTS-a, promovišući električni automobil kompanije. U videu se nekoliko Spot-robota pomiče sa zapanjujućom sinhronizacijom i sigurnoćšu, a sve to je prikazano dopadljivim kretnjama.

 Promo video se otvara sa pet robota u nizu, jedan iza drugog, tako da je u potpunosti vidljiv samo prednji Spot. Glave robota se uzdižu i cvetaju uz muziku, savitljivo se oblikujući u zvezdu, zatim zavojnicu, pa cvetnu pozu koja diše melodičnom linijom. Njihov kapacitet za robotsku tačnost omogućava inače jednostavne pokrete (podizanje glave, rotacija od 90 stepeni, otvaranje Spotovih „usta“).

 Iz tehničke perspektive, sposobnost robota za varijaciju pokreta pokazuje sve veću suptilnost koreografskog softvera kompanije Boston Dinamics, komponente njegovog Spot softverskog paketa za razvoj (SDK) koji se prikladno naziva „Koreografija“. U njemu korisnik robota može da izabere seriju koreo-robotizovanih pokreta poput „bourree“ – definisanog u SDK-u kao „vrhovi prstiju prekršteni poput baletnog poteza“ – i da izmeni njegovu relativnu brzinu, skretanje i dužinu stava. U primeni tokom čitavog plesa, jedan potez, kao što je „bourree“, može biti obrnut, suprotan, izveden široko ili usko, brzo ili sporo, sa povećanim ili smanjenim izobličenjem u grupi. Koreografija, Monike Tomas, u potpunosti koristi ovu sposobnost za izvođenje svih vrsta kaleidoskopskih efekata.

 A kako sve to izgleda pogledajte u videu koji sledi:

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.