shuffleboard_automatika.rs.jpgTim od 36 studenata  elektrotehnike, računarstva, mašinstva i informatike na Oregon State University formirali su grupu robota igrača Shuffleboard-a. Roboti su dali kratku demonstraciju svojih veština u atrijumu škola Kelley Engineering Center.

  Demonstracija je bila u obliku turnira. Studenti su bili u manjim interdisciplinarnim grupama od tri ili četiri člana, i svaka je napravila robota koji je bio sposoban da reaguje na pak i kreće se što je bliže moguće zoni koja se boduje, a nalazi se u centru stola. Robotski rezultati su bili u rasponu od jedan do četiri, u zavisnosti od toga koliko blizu su uspeli da smeste pak do mete.
Igra je izabrana jer zahteva samo jednostavne pokrete i lako je videti kako uspešan robot postiže cilj, jer je ograničen broj faktora koji utiču na uspešnost. Za razliku od igre kao što je košarka, gde bi roboti morali da procenjuju ne samo jedni drugima pokrete, već i loptu koja može daleko odskočiti bez upozorenja.

Studentski timovi proveli su više od 200 sati na svojim robotima igračima, koji su bili deo projekta za kurs interdisciplinarne robotike koji je ponudio Univerzitet u Oregonu.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.