Elon Musk se priključio kompaniji Tesli sad već daleke 2003.godine, sa ciljem da napravi najmoćniju kompaniju koja proizvodi električna vozila.

 Ovaj ekscentrični vizionar i pronalazač, uspeo je da svoje konkurente motiviše da ga jure i pokušaju da ga stignu. Pre tri godine je izjavio da je ušao u Teslu iz revolta što je GM 2003.godine povukao sve elekrične automobile svog modela EV1 i uništio ih.

 Cela paleta vozila – Model S, Model 3, Model X i Model Y, poseduje Autopilot. Taj sistem omogućava delimično samohodnu vožnju, automatsko parkiranje i dolazak do vozača, prepoznavanje signalizacije, reagovanje na opasnost i druge funkcije.

 U međuvremenu su se svi od Volkswagena do Mahindre pokrenuli u pokušaju da naprave popularna i pouzdana kola na struju s prihvatljivom cenom. Samo što je pitanje da li bi uspeli da, kao Tesla, plasiraju vozila bez ulaganja u marketing, oslanjajući se na fanove i preporuke kupaca. A veliki deo posla rade i Muskovi tvitovi.

 Prihod od automobilskog biznisa u kompaniji Tesla se još drži na preko 80 procenata, po poslednjim podacima.

SolarCity, Tesla Powerwall i Tesla Powerpack

 Još jedan adut je što su električni automobili samo deo firminog ekosistema. Kompanija proizvodi svoje baterije, a među njima i Tesla Powerwall i Tesla Powerpack, koji su namenjeni domaćinstvima odnosno korporativnim klijentima.

 Musk je 2016. izdejstvovao preuzimanje firme SolarCity, koju je pokrenuo sa svojim rođacima, i od tada se Tesla širi i u segmentu krovnih solarnih ploča. Pritom su paneli u obliku crepova i u bojama po izboru.

 U kombinaciji sa kućnim rešenjem za skladištenje struje, domovi širom Severne Amerike postaju energetski nezavisni, a građani istovremeno imaju priliku da ulažu i zarađuju. Štaviše, SolarCity nudi finansiranje takvih poduhvata.

 

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.