Verovatno će biti potrebne decenije za usavršavanje i primenu ove tehnologije. Ali projekat pokazuje kako će potpuno automatizovana vožnja možda jednog dana biti realnost. Autonomija vozila napreduje neverovatnom brzinom, i obećava da će vožnju učiniti sigurnijom, lakšom, i sa znatno manje nerviranja, ali će se pojaviti najpre u veoma kontrolisanim situacijama, kao što je zatvoreno okruženje parking garaže.
Na mnogo načina, razvoj tehnologije je lakši deo; proizvođači se sada suočavaju sa mnogim praktičnim preprekama na putu dok pokušavaju da dovedu tu tehnologiju na put.
I Audi i Toyota su prisustvovali ovogodišnjem Consumer Electronics Show (CES) u Las Vegasu da bi napravili predpremijeru ove napredne autonomne tehnologije. Toyota je pokazala Lexus opremljen sličnom opremom kao Google-ov samoupravljajući automobil i pokazali su snimke automobila koji samostalno kruži po trkačkoj stazi. Audijeve demonstracije, u međuvremenu, bile su fokusirane na praktična razmatranja. On je prikazao kompaktni laserski senzor dizajniran da stane u telo automobila i snimi put ispred kako bi izgradio 3D sliku okoline vozila.
To je daleko manji senzor, i daleko jeftiniji nego dugački uređaj koji vrši sličan posao na vrhu jednog od Google automobila koji koristi LIDAR (LIght Detection and Ranging) instrument, napravljen od strane Kalifornijske kompanije zvane Velodyne i košta oko 70,000$. Mana kompaktanijeg uređaja Audija jeste da nudi manju rezoluciju i tačnost.
Audi je prikazao svoj samoparkirajući sistem u Las Vegasu izmenom parking garaže u Mandarin Oriental hotelu. Sistem koristi lasersku opremu da prenese snimljene 3D informacije do vozila, što znači manje glomaznih i skupih komponenti spakovanih ispod haube. Takođe je pokazao dva polu-autonomna parking sistema na CES-u koji će se pojaviti u narednih pet godina. Prvi obavlja manevar uparkiravanja, dok vozač sedi za volanom, drugi omogućava da vozač parkira auto ispred kuće koristeći smart telefon ili tablet.