RFID je izmišljen pre sedam decenija, međutim, 23% svih ikada prodatih RFID nalepnica, prodato je u 2013.god. U 2014., još 1,12 milijardi RFID nalepnica će se prodati u odnosu na ukupan broj prodatih u 2013. RFID je testiran detaljno i kao pilot projekat, a sada je u režimu brzog usvajanja u mnogim industrijama, za mnoge primene i uveden u cookie-cutter pristup kao visoko performansna mogućnost koja je naisplativija.
U vezi sa ovim je nagli rast interesovanja za Internet of Things (IoT), što uglavnom znači napajanje IP baziranih nodova, često sa senzorima. Internet of Things predstavlja veliko uzbuđenje za mnoge od najvećih svetskih potrošačkih elektronskih kompanija koje žele da iskoriste elektroniku koju potrošači trenutno imaju, pružajući nove mogućnosti i usluge od velike vrednosti.
RFID će igrati važnu ulogu – uglavnom rešavajući situacije velikog obima u kojima je važna oznaka cena. Zato su kompanije kao što je Google uključene, i već koriste UHF RFID u razvoju kontaktnih sočiva osetljivih na glukozu.
“Sa preko 10 milijardi RAIN RFID nalepnica u opticaju kroz ovu godinu, i 100 milijardi nalepnica do 2020.god., prikupljanje podataka za IoT je već u punom zamahu,” rekao je Steve Halliday, RAIN predsednik. “Najnovije verzije RAIN nalepnica mogu da sadrže enkripciju i sposobnost da se direktno povežu sa senzorima, što će dovesti do još većeg broja implementacija IoT-a koristeći RFID.”
RFID će igrati važnu ulogu – uglavnom rešavajući situacije velikog obima u kojima je važna oznaka cena. Zato su kompanije kao što je Google uključene, i već koriste UHF RFID u razvoju kontaktnih sočiva osetljivih na glukozu.
“Sa preko 10 milijardi RAIN RFID nalepnica u opticaju kroz ovu godinu, i 100 milijardi nalepnica do 2020.god., prikupljanje podataka za IoT je već u punom zamahu,” rekao je Steve Halliday, RAIN predsednik. “Najnovije verzije RAIN nalepnica mogu da sadrže enkripciju i sposobnost da se direktno povežu sa senzorima, što će dovesti do još većeg broja implementacija IoT-a koristeći RFID.”