Javna Pariska saobraćajna kompanija „Régie Autonome des Transports Parisiens“ – RATP proširuje svoj metro sistem sa linijom od 6 kilometara. Kompanija „Siemens“ opremiće signalizacijom i kontrolom novu liniju 14. U planu je da ova linija počne sa radom do 2019. godine. Ugovor je vredan 45 miliona evra.
Linije bez vozača u Parizu postoje poslednjih 25 godina. Još 1998. godine Siemens je instalirao sličnu liniju u originalnom potezu linije 14, stvarajući time prvu potpuno automatsku metro liniju u glavnom gradu Francuske. Ovakav način prevoza povećava kapacitet linije do 50%. U Parizu, ovakav vid prevoza omogućava polazak vozova na svakih 85 sekundi. Dodatni vozovi se uključuju u liniju automatski u slučaju većih gužvi.
Na ovaj način, pored poboljšanh karakteristika prevoza, automatski metro saobraćaj štedi do 15% energije, optimalnim raspoređivanjem vremena putovanja. Kao rezultat voz nikad ne stigne pre roka, smanjujući brzinu kada je potrebno umesto da se kreće većom brzinom a nakon toga pravi veću pauzu.
Pored nadogradnje nove linije 14, Siemens je radio i na opremanju linije 1, 2011. godine, koja je najznačajnija linija metroa u Parizu duga 17 kilometara, povezuje istočni i zapadni deo grada i prevozi do 725 000 ljudi dnevno. Ovo je bio prvi put da se oprema i dodatno automatizuje linija metro bez njenog zaustavljanja.