Honeywell Process Solutions je otvorio svoj novi, interaktivni centar za demonstraciju u Hjustonu. Customer Experience Center (CEC) nalazi se u globalnom sedištu kampusa u 1250 W. Sam Houston Parkway South, i ima za cilj da oživi mnoge od najnovijih, visokotehnoloških inovacija za korisnike nafte i gasa, rafinisanja, petrohemije, rudarske, električne energije, celuloze i papira i drugih industrijskih procesa.
Centar uključuje, na primer, kontrolnu sobu postrojenja, opremljenu Honeywell-ovom Experion Process Knowledge System (PKS) Orion konzolom, koja koristi velike ekrane, touchscreen displeje, mogućnosti mobilnog uređaja i druge tehnologije, kako bi pomogli operaterima postrojenja koji su opterećeni radom u opasnim i složenim proizvodnim objektima. Kompanija očekuje da će objekat od 5 miliona dolara postati destinaciona reklamna lokacija za Honeywell-ove kupce procesne industrije širom sveta.
“Postoji toliko toga što neko može naučiti o novoj tehnologiji razgovarajući o njoj. Cilj novog korisničkog iskustvenog centra (Customer Experience Center) jeste da pokažemo našim klijentima kako ovi sistemi izgledaju i kako im mogu pomoći u rešavanju njihovih krajnje obeshrabrujućih proizvodnih izazova,” rekao je Olivier Biebuyck, globalni potpredsednik marketinga i strategije, Honeywell Process Solutions. “Čak i uvid u podešavanje u manjem obimu kao što je ovo, daje našim klijentima mnogo bolju ideju o tome kako tehnologija radi na poboljšanju bezbednosti, pouzdanosti i efikasnosti njihovih postrojenja.”
Druga stvar koju izdvajamo u CEC-u uključuje tehnologije field instrumenata – kao što su predajnici koji se koriste za praćenje cevovoda – koji su transformisani poslednjih nekoliko godina u pametne uređaje koji omogućavaju relevantnije informacije operaterima u kontrolnoj sobi, kao i mobilnim operaterima. Centar takođe demonstrira kako Honeywell bezbednosni, fizički i sajber sigurnosni sistemi mogu biti potpuno integrisani u objektima za poboljšanje zaštite imovine, zajedno sa naprednim softverom koji pomaže proizvođačima dizajna procesa, obučava operatere, i optimizuje svakodnevne operacije.