“Do sada, gestikuliranje je bilo korišćeno za rad PC računara i drugih uređaja. Ali, pomoću ovog interfejsa, mi ne radimo sa PC računarom, već dodirujemo stvarni obajekat direktno i sve to kombinujemo sa ICT opremom.”
Da bi se detektovao dodir tačno, sistem treba da detektuje položaj prsta tačno. Zapravo, sa kamerom male rezolucije koja se koristi ovde (320 x 180), položaj prsta se pomera za jedan piksel ako se realni položaj promenio za 1 cm. Drugim rečima, sistem zahteva tehnologiju za prepoznavanje dodira sa velikom preciznošću.
“Korišćenjem web-kamere niske rezolucije dobija se maglovita slika, ali sistem računa 3D poziciju sa velikom preciznošću, koristeći pri tome sistem za obradu slike.”
Ovaj sistem takođe uključuje tehnologiju za upravljanje bojom i osvetljenošću. Na ovaj način, moguće je identifikovati dodir konzistentno, sa malim uticajem okruženja ili individulanih razlika.
“Na primer, mi mislimo da bi ovaj sistem mogao da bude korišćen da prikaže detaljne informacije na brojaču putujućeg trgovca ili kada je potrebno popuniti formulare u opštini.”
“Mi planiramo da razvijemo komercijalnu verziju ovog sistema do 2014. godine. On se još uvek nalazi na nivou demnostriranja i nisu načinjena konačna podešavanja. Dalje, mi bismo voleli da ljudi počnu da ga koriste za realne zadatke, vide kako problemi narastaju i ocene njegovu korisnost.”