Nedavna istraživanja na temu korišćenja govornih virtuelnih asistenata pokazala su da ih najčešće koriste upravo oni koji poseduju neki od pametnih zvučnika poput HomePod i sličnih, a najčešće ih upotrebljavaju upravo za slušanje muzike.

 Postoje takođe istraživanja, za šta to ljudi najčešće koriste pametne zvučnike i govorne virtuelne asistente. CNET kaže da su glavne aktivnosti bile slušanje muzike (70%), provera vremenske prognoze (64%) i podešavanje alarma i podsetnika (46%). Ostale popularne aktivnosti su:

– postavljanje zabavnih pitanja 53%
– opšte informacije 47%
– vesti 46%
– razna uputstva 34%
– planeri 32%
– sportski rezultati 30%
– saobraćaj 27%

 Da li znate koliko korisnika pametnih zvučnika, zapravo koristi iste pri kontrolisanju ostalih pametnih kućnih uređaja. Došli su do zaključka da 31% ispitanika spada u ovu kategoriju. U nešto manjim procentima koriste ih za kupovinu, telefoniranje kao i slanje i primanje poruka.

 Opšta upotreba govornih virtuelnih asistenata je znatno porasla na svim poljima. Što se tiče onog dela ispitanika koji ne poseduju smart zvučnike, 38% njih tvrdi da tokom ove godine više koriste virtuelne asistente u odnosu na prethodnu, 11% njih tvrdi da ih koristi ređe, a 51% ispitanika u istoj meri. Ipak, sam značajniji porast je naravno među onima koji koriste smart zvučnike, čak 76% njih koristi se uslugama virtuelnih asistenata više u odnosu na prethodnu godinu, samo 4% ispitanika je smanjilo korišćenje, a 20% njih služe se ovim mogućnostima u istoj meri.

 Analitičari ne mogu sa sigurnošću da utvrde niti da se slože da li je došlo do porasta prodaje HomePod pametnih zvučnika, ali kada je Apple u pitanju, priča se o porastu od 6% udela na tržištu, sa uređajem koji je znatno skuplji nego kod većine konkurenata.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.