Tokom poslednjih 10 godina, kompanija Siemens je izgradila svoj portfolio proizvoda kroz akvizicije, strategijom primene digitalnog dizajna, inženjeringa i raznih drugih alata. Prošle godine Siemens je nastavio da unapređuje svoju ponudu uz Mentor Graphics, dobavljača, za automatizaciju elektronskog dizajna za elektronski sistemski inženjering i integrisana kola.
Saradnja sa ovim dobavljačem je za sam Siemens veoma važna, jer im dopušta da se bave erom pametnih proizvoda – koja podrazumeva telefone, mašine, kućne aparate, avione i automobile. Svi ovi proizvodi imaju u sebe ugrađenu elektroniku koja je jedan od najznačajnijih faktora u celokupnom procesu projektovanja, verifikacije i proizvodnim procesima. Jednom rečju – bez toga ne mogu da naprave kvalitetan proizvod.
I autonomna vožnja sve više počinje na interesuje potrošače i proizvođače automobila, zbog čega je Siemens nedavno sklopio saradnju i sa kompanijom TASS International. Ova kompanija dobavlja simulacione softvere i vrši test usluge za autonomnu vožnju, integrisanu sigurnost, napredne sisteme za pomoć vozaču ( ADAS ) i modeliranje pneumatika.
Sve ove kompanije rade zajedno, kako bi stvorile holistički pristup dizajnu proizvoda, planiranju, kvalitetu, izvršenju i uslugama.
Ali tu nije kraj za Siemens. Kako bi pokušali još više da pomere granice, sklopili su sporazum sa kompanijom HP, radi ubrzanog 3D štampanja raznih delova koji se koriste u industrijskoj proizvodnji, kroz kreiranje novog softvera za HP sertifikovani modul, koji se koristi kod aditivne proizvodnje.
Ovaj modul omogućuje korisnicima da razvijaju i upravljaju pojedinim delovima u jedinstvenom softverskom okruženju za svoje HP 3D štampane projekte.
Zahvaljujući saradnji između ove dve kompanije, svaki naredni izrađeni 3D model pomoću HP-ovog Multi Jet Fusion štampača, imaće varijabilnu strukturu, gustinu i moćiće da podnese određen pritisak i trenje, a sadržaće i odlične termičke, električne i provodne karakteristike.
Najveći izazov za ove kompanije sada, jeste da korisnici prihvate nove proizvode, i nove načine kreiranja samih proizvoda, da prepoznaju potencijal i iskoriste maksimum, kako bi se sve ovo isplatilo.